BrikamaPengubah semula jenis kotak sampahPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali

  • masa pelepasan:2024-01-06 19:19:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:212
  • Penerangan pantas:

    Brikama,(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan

Kandungan artikel

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.

BrikamaPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

KemiIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Dalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;


BrikamaPengubah semula jenis kotak sampahPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali



Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.

Melangkah proses pengubah jenis kering?

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Kualiti yang baikAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Selepas ujian, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.


BrikamaPengubah semula jenis kotak sampahPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali



Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu,BrikamaTransformer in distribution room, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

harga pasaranKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Dalam keadaan normal, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza,BrikamaPengubah jenis kering adalah baik, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

BrikamakV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang,BrikamaPengubah bekalan kuasa dan distribusi, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

BrikamaMaklumat produk lain
  • Qiryat AtaPenukar jenis kering 125 KVATekanan kewangan jelas

    Qiryat AtaPenukar jenis kering 125 KVATekanan kewangan jelas

  • Peter kuytreubnerskyPlatform angkat hidraulik bergerakMasalah penyelewengan

    Peter kuytreubnerskyPlatform angkat hidraulik bergerakMasalah penyelewengan

  • Peter kuytreubnerskyEmbedded boarding bridgeTempat penggunaan

    Peter kuytreubnerskyEmbedded boarding bridgeTempat penggunaan

  • DunaharasztiJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikKlasifikasi dan fungsi

    DunaharasztiJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikKlasifikasi dan fungsi

  • DunaharasztiJambatan naik bimbit 8 tonSebut harga diskaun baru

    DunaharasztiJambatan naik bimbit 8 tonSebut harga diskaun baru

  • DunaharasztiVilla Home Elevator CostSila pilih cara penggunaan yang betul

    DunaharasztiVilla Home Elevator CostSila pilih cara penggunaan yang betul

  • Giv`atayimPenukar jenis kering 200 KVASejarah pembangunan industri

    Giv`atayimPenukar jenis kering 200 KVASejarah pembangunan industri

  • KarlsruhePlatform angkat hidraulik bergerakHubungan pembangunan industri

    KarlsruhePlatform angkat hidraulik bergerakHubungan pembangunan industri

  • segera:Peringatan: Maklumat BrikamaPengubah semula jenis kotak sampahPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali memberi anda BrikamaPengubah semula jenis kotak sampahPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali oleh syarikat kami, perkhidmatan BrikamaPengubah semula jenis kotak sampahPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BrikamaPengubah semula jenis kotak sampahPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BrikamaPengubah semula jenis kotak sampahPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali. BrikamaPengubah semula jenis kotak sampahPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BrikamaPengubah semula jenis kotak sampahPenggunaan yang teliti perlu dilaksanakan berkali-kali, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!